poniedziałek, 26 września 2016

19. Sprzątanie wspomnień...

Hejo! Tu Suzka! Wiem, dawno nie pisałam, ale to przez szkołę... Pomijając fakt, jak zajęłam się blogiem... Zacznijmy notkę!
*****************

Przyjaźń z Lauraxi


Moja BFF je zbierała... A ja jej zazdrościłam... Miała 26... Cóż... W końcu zazdrość minęła przy otwarciu Pomarańczki... ( to było 6 lat temu, wtedy też zainteresowałam się LPS.)


G3

Jest to bardzo ważna część mojej historii zbierania LPS. Wtedy też, kupiłam G3 świnkę...

Powrót G2

 (czyli jak ja to określam G4.)  Cieszyłam się, że G2 wróciły... Ale nie na długo... :'(


Zakładanie bloga

Skoczyliśmy do 17 sierpnia tego roku. (2016) Cieszę się, że jestem tutaj... Początki były trudne... To moja historia. A teraz dzielę się nią z wami... Może nie a miliona wspomnień, ale jakieś ma.... Papatki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz