wtorek, 29 listopada 2016

26. Książki, książki, książki! #1

Hejo!
Dzisiaj byłam w sklepie stokrotka. W sklepie była książka - Frances Hodgson Burnett. A była nią: ,,Mała Księżniczka". I ją kupiłam. A o to ona:

Zdjęcie nie moje, oprawa twarda. Wiem, że to nie jest blog o książkach. Ale postanowiłam zrobić serię, gdzie będę wklejała zdjęcia książek. A ja będę  odwzorowywać ją w wersji LPS... Zacznijmy! Oto...
             
            Czekolada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Myślę, że wygląda uroczo jako Sara.... Miś (Patie pluszak)
jako Emilka to dość dobry odpowiednik.... Ocena:
wykonanie: 10/10
Petki: 10/10
Razem: 10/10


Do następnej notki!!!!!!!!!!

2 komentarze:

  1. W języku polskim stawiamy tylko jeden lub trzy przecinki. Nie dwa, nie więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże.... To jest cudzysłów, geniuszu....

    OdpowiedzUsuń