wtorek, 27 grudnia 2016

30. moje marzenia - czyli marzenia przeróbek...

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤Hejo!

Dzisiaj postanowiłam zrobić notkę TOP 10!!! bardzo lubię oglądać ją na YT, więc to dla mnie rozrywka. A więc zaczynajmy:



                                     Numer 10

 
ny nya nya O:
                                     Numer 9
Super jamniczek! Niedawno były święta, więc jest OK!!!! brak mi słów... Jest ok i tyle...
Numer 8
 
Numer 7
Wiem, na Halloween. Nie nawiedzę Halloween! Ale muszę przyznać, że LPS wygląda uroczo!
 
Numer 6
Taki kotek. Mi pasi... Jest to arcydzieło artystki, która sprzedaje LPS... Jest nawet domek!!!
Numer 5
Pikachu! bardzo mi się podoba, nie - brak Pokemon Go, ale oglądam.
Numer 4
Boski narwal i jednorożec! Tak, lofciam jednorożce...   ❤ Zadowoleni?
Numer 3
 Motylek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jest śliczny....
Numer 2
Alvin!  Boże, jakie to sweet! Za chwilę lepszy
 
Numer 1
Różowy konik....WOW!!!! Po pierwsze: zakochałam się we wszystkim....
                                             Po drugie: Nie ma drugiego!






To tyle, pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz