poniedzia艂ek, 26 czerwca 2017

46. O to Cola - 20 fakt贸w

馃槹Hejka!
Widzicie te mopsiki? Tak, mam je z promocji... Cola <3

Zaczynajmy <3!

1. M贸j ulubiony kolor to mi臋towy.
2. Moja rodzina - Violetta Spaniel - Jones i... INDIANA JONES!
3. gram na pianinie (zdolno艣膰 po mamie)
4. B臋dzie o mnie serial.
5. Ogl膮dam mang臋 i anime.
6. Mam ch艂opaka - Jamesa. (Nie, Bonda!)
7. Moj膮 BFF jest Cortney (c贸rka pana z WF) i jej ch艂opak Tony.
8. Nienawidz臋 algebry!
9. Chodz臋 do 1 licealnej ;)
10. Lubi臋 si臋 ubiera膰 ,,na Kawaii''
11. Nale偶臋 do najbogatszej rodziny w Pet Citi.
12. W te wakacje wyje偶d偶am z Pet Citi.
13. Jestem FUZZY!
Znalezione obrazy dla zapytania emoji iphone

14. Mam skooter.
15. Mam laptopa.
16. Pisz臋 pami臋tnik.
17. Moja babcia i dziadek rz膮dz膮 Pet Citi.
18. Chodz臋 do szko艂y dla ,,normalnych".
19. Moja szko艂a ma 20 lat.
20. Mam najlepsz膮 w艂a艣cicielk臋 na 艣wiecie!

Je艣li chcesz dowiedzie膰 si臋 o mopsach KLIK!

Papatki!


~~Cola
Obraz znaleziony dla: kawaii girl

2 komentarze:

  1. Cola jest taka mangowa. Kocham takich ludzi (i LPS xd)! Tak btw, to genialny pomys艂 na imi臋. Cola? Ja bym na to nie wpad艂a :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

      Usu艅