piątek, 2 listopada 2018

81. Najsłynniejsza blogerka i LPSTuberka powraca?

Hejo! Witam Cię w 80 poście, i miejmy nadzieję, że nie ostatni :-)





Miałam się wsiąść za pisanie postu o Halloween, ale nie miałam jakiegoś pomysłu... eh... 
A więc, jak to się zaczęło? Miałam robić pracę z techniki,  ale mi się nie chciało, więc weszłam na yt. I tak jakoś coś mnie skłoniło, by wpisać ,,Suzana Ginger''. W wynikach pojawił się kanał. Na początku myślałam, że to podróbka lub kanał jakieś fanki, a tu... NAJPRAWDZIWSZY KANAŁ SUZANY.

Nie mogłam uwierzyć, obejrzałam jej film. TO NA PRAWDĘ ONA! 

Na jej kanale pokazuje swoją kolekcję, obala mity na jej temat. Sama przyznaje, że będzie nagrywać, dopóki nie wyjedzie na studia. (Jest w klasie maturalnej). 

Miejmy nadzieje, że nagra coś więcej, fajnie by było gdyby wstawiła reaploudy (czy jak to tam się zwie)

To by było na tyle, pozdrawiam cieplutko!

~Zuza.

3 komentarze:

  1. Nie znałam "starej" suzany, ale teraz ją śledzę na kanale i oby jeszcze wiele filmów w jej wykonaniu się pojawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się z tego strasznie cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, widziałam film, w którym obala mity, ale nie wiedziałam, że nagrała coś więcej! Nwm czemu jej wtedy nie zasubskrybowałam xd.

    OdpowiedzUsuń