poniedziałek, 24 kwietnia 2023

97. Mamy koniec kwietnia, a to dopiero pierwszy tegoroczny post


Hejo!
Tbh to niesamowite, że to powitanie wymyśliłam jak miałam 10 lat i wciąż tego używam, tak samo ten e-mail, który wymyśliłam jak miałam 8 lat albo hasło. Wszystkich używam do teraz hahah. Czasami myślę, że jak pójdę szukać pracy to CV dam jako e-mail suzy.s@spoko.pl

Jakiś czas temu znalazłam stare zdjęcia na dysku, dokładnie sesje moich figurek pod blokiem i pomyślałam sobie: hmmmmm a może?

i tak o to tu jestem. 

Zaczęłam się zastanawiać nad pomysłami na posty, i tak o to dziś na polskim wymyśliłam, żeby zagrać w starą grę Littlest Pet Shop.

Co prawda ta stara, w którą ja grałam parę lat temu niestety została usunięta (chodzi o tą z 2012 chyba, jako promocje G3, w grze jest pełno też figurek z G2), ale pomyślałam, że powinnam dać szansę tej nowej.

No i niestety, ale nie jestem w stanie, bo twórcy ostatnią aktualizacje zrobili w 2015, kiedy chodziłam do drugiej klasy. Podstawówki. Ja teraz kończę drugą liceum!

Jeśli natomiast stan rzeczy się zmieni, możecie wyczekiwać kolejnego posta.

Pamięta ktoś może to wielkie poruszenie o LPS? I mean Basic Fun prowadziło rozmowy z Hasbro o wykupieniu LPS. 
Dużo osób pomyślało, że jest to duża szansa na powrót LPS. Sceptycy jednak zauważyli, że Basic Fun to firma, która zajmuje się produkcją zabawek, które nawiązują do starych wersji z lat 90tych. Z tego powodu istnieje szansa, że owszem, pet shopy wrócą, ale jako G1.
Szczerze nie wiem, co myśleć. 
G1 nie było tak popularne jak G2, ale z tego co pamiętam to był serial właśnie z G1. I nie pamiętam, ale chyba było to tak, że najpierw były zabawki, a później serial. Z tego więc powodu myślę, że jakaś popularność była i byłby sens przywracać G1. Lat z drugiej strony, to nie G2 było wykupione przez Hasbro a G2. I to dopiero dzięki G2 pet shopy stały się tak kulturę jak są.
Myślę, że lepiej się nie nastawiać na nic. Już się pogodziłam z tym, że LPS nie wrócą. Nie chce robić sobie złudnej nadziei. 
Chociaż tak jak mówiłam, są szanse, że to właśnie G2 wróci. Czas pokaże.

To na tyle w tym poście. Do napisania! 



4 komentarze:

  1. Moim zdaniem przywracanie generacji 1 nie miałoby sensu.
    Te petshopy się odbiorcom nie podobały, nie podobają i nie spodobają. Generacja 1 była tak dawno, że nawet jeśli miała jakieś pozytywne zainteresowanie to było ono naprawdę małe i na naprawdę krótko, bo wszyscy przerzucili się na generację 2, gdy tylko weszła. Do tego tamte osoby, które być może interesowały się generacją 1, obecnie, a nawet już od dawna, a nawet już od bardzo dawna, nie interesują się one zabawkami, w tym również petshopami, bo wiele lat temu już z tego po prostu wyrosły. Zresztą generacja 1 nie umiała zdobyć zainteresowania ani jako takiego przy sobie zatrzymać, skoro / więc ,,zastąpiono'' ją generacją 2.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hasbro & BasicFun pewnie będą się starały, jakby od nowa, zachęcić swoimi produktami swoich prospektywnych odbiorców. A co najbardziej ich zachęci? Oczywiście powrót generacji 2. Tyle lat interesanci LPS z generacji 2 chcieli jej powrotu, informowali o tym, używali ich i w pewnym sensie je reklamowali oraz rekomendowali, nie interesowali się innymi generacjami oraz nawet wprost mówili i pokazywali, że ich nie chcą, nie lubią, nie potrzebują. I też te inne generacje nie były, nie są i nie będą (tak / aż tak) znane, lubiane, potrzebne, popularne i rozchwytywane. Z tych (i z innych) powodów powinni przywrócić generację drugą, chociażby dla ich własnego (i interesantów generacji 2) spokoju.I też dlatego, żeby przekonać się, że znowu odniesie ona (generacja 2) sukces oraz, że przyniesie to (większe) zyski. A nawet jeśli nie są co do tego (zbytnio) przekonani to nic im nie (za)szkodzi ani nie stoi na przeszkodzie, żeby chociaż spróbować i zaryzykować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że Hasbro cały czas szło w dzieci, którym można sprzedać wszystko, a nie kolekcjonerów, którzy są zainteresowani G2. Mam szczerą nadzieję, że nie zrobią fikołka jak Mattel, który robi gówniany reboot MH.

      Usuń
  3. Nie wydaje mi się, żeby LPS powróciły w formie G1. W końcu to G2 jest "iconic".

    OdpowiedzUsuń