czwartek, 2 kwietnia 2020

86. Kolekcja LPS


Niektóre LPS są podróbkami, ale szczerze powiedziawszy, nigdy tak ich nie traktowałam. Postaram pisać to w takiej kolejności, jak je dostawałam lub kupowałam. Stronka w budowie, co jakiś czas będę ją aktualizować.
  1. Pomarańczka #2402
  2. Józef
  3. Maksio
  4. Kropka
  5. Sophie
  6. Princessa
  7. Chocolate
  8. Toffi
  9. Błyskotka
  10. Zoe
  11. Minka (Helena)
  12. Oliv
  13. Peppa
  14. Edith
  15. Lily #1915
  16. Pistacja #1916
  17. Pinky #1917
  18. Śnieżka
  19. Śnieżynka
  20. Złotka
  21. Walentyna
  22. Roxanne
  23. Indigo
  24. Anthony
  25. Matima
  26. Zębuś
  27. James
  28. Śliwka
  29. Tęczusia
  30. Wiesław
  31. Tęczusia
  32. Jagoda
  33. Gustaw
  34. Ashley
  35. Violet
  36. Marry
  37. Herbatnik
  38. Jeff
  39. Shelly
  40. Minka
  41. Jasmine
  42. Diana
  43. Cornellia
  44. Kira
  45. Cola
  46. Agnes
  47. Bernard
  48. Courtney
  49. Josh
  50. Tadeusz
  51. Giselle
  52. Megan
  53. Cherry
  54. Dodo
  55. Jane
  56. Patisha
  57. Eemk
  58. Sasha
  59. Laura (babbies)
  60. Fioletka (babbies)

10 komentarzy:

  1. Aaa, super by było jakbyś dodała do listy numery seryjne LPS :3 Wiem, że jest z tym dużo roboty, ale potem, gdy będziesz miała ich więcej, będzie Ci o wiele łatwiej je ogarniać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, postaram się wykombinować :)) Gorzej będzie z G3, G4 i G5

      Usuń
  2. Może dodasz ich zdjęcia? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie planuje to zrobić, ale jak na razie jestem zasypywana stosem zadań domowych...

      Usuń
  3. Fajnie byłoby kiedyś je wszystkie poznać! Mam nadzieję, że kiedyś przedstawisz całą swoją kolekcję na zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, postaram się to do konca miesiaca zrobic <3

      Usuń
  4. Spora kolekcja ^-^ Czekam na zdjęcia i... następny wpis ^-^ I tak w ogóle to masz obserwację ode mnie bo naprawdę ciekawy blog <3 Jeżeli byś chciała to możesz też wbić do mnie, bo sama prowadzę dwa blogi. Jeden o lps, a drugi lifestyle'owy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ( odrazu mówię jestem chłopcem i byłem lps tuberem ale jużn nie nagrywam i orieteuje się w informatyce ) mam dosyć nie typowe pytanie bo weszło na yt coppa i mi się na suwa jedno pytanie dlaczego lps tube nie mugł by funkcjonować jako pełno prawna strona z wideo jest darmowy skrypt do stworzenia takiej strony tylko trzeba mieć hosting stron www i jeżeli ma się juz konto na takim hostingu server apache2 musi mieć php czyli w dużym skrócie server który na którym jest skrypt wymaga środiwska php i bazy danych mysql i mam pytanie czy był by ktoś za intersowany takim proejktem ? (odrazu mówie filmy będą wstawiane na lps tube w formie strony www z wideo jako link czyli ktoś musi wstawić film u siebie na strone i może po załoeżeniu konta na stronie wstwić link do swojego filmu ) więc poprstu mam pomysł rzeby lps tube był stroną www z filami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze? Nigdy o tym nie myślałam - a trochę lat w tym siedzę. Pomysł jest genialny, wiele młodszych osób szybciej by się wybijała, społeczność byłaby w tzw. "kupie". Ciekawe tylko jak z większymi twórcami, którzy zarabiają z tego...
      Po za tym, większość filmów jest oznaczana jako te dla dzieci - co byłoby sporą zaletą dla tej strony.
      Przepraszam, że piszę to pół roku później.
      O sprawach informatyczych nie będę się wypowiadać, bo ledwie ogarniam exela. Pozdrawiam :D

      Usuń