niedziela, 3 września 2017

63. Wyświetlenia na... FILMIE!!! + Kira Black

 GalaxisLPS:
Uuu, Kraków fajne miasto :) Mieszkam dwie godzinki od niego. Jednak mimo wszystko, Lublin bije inne miasta na głowę! Achh, jak ja bym chciała tam mieszkać xD.
 ******************************
Kraków jest piękny, zgadzam się z Tobą.  Wycieczka była fajna, ale cały czas chodziliśmy do wege restauracji a ja jem mięso...  Co do Lublina to nigdy nie byłam. A i najważniejsze: Jak mówicie? Wychodzicie na dwór czy na pole? 
Ziemniak na pole a mieszkam na Podkarpaciu... xD


****************************************************
Hejo!
Wyciągam Colę. Okey. Teraz Kirę. A no tak. Piszę posta...

Jak zauważyliście, od nie dawna gości parodia ,,Wagary" na YT. Właśnie tam występuje <Rudy Człowiek> I co z tego?
Nagrałam filmik (teraz się przesyła ;)
gdzie się śmieje. Z czego? Zobaczcie sami na moim kanale. O Matuch! To nie o tym post!

 Co to za film? Klik!
 Sorka za głos.... Rozwalił mi go program.... :( 

Patrze: 
-Jezu ile wyś!
-Ile komów!
-Ile łap!
-Ile sub doszło!
Dziękuję!

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Kira Black to Ana ze ,,School". W realu ma niebieską grzywkę i... jest Potter head. Tak, tak. To ja bez niebieskich włosów! 

 -*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Tak, papatki, lol!

2 komentarze:

  1. Super :) Obejżałam cały film do końca :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zabieram się do oglądania ;D
    PS: Ja Ślązok - idę na dwór! Kompromisowo możemy chodzić na podwórze xD.

    OdpowiedzUsuń