poniedziałek, 4 września 2017

64. Jak prowadzić bloga? + 2000 wyś +Intro i maskotka...

Tajemniczy świat LPS
 Super :) Obejżałam cały film do końca :D  

GalaxisLPS 
Już zabieram się do oglądania ;D
PS: Ja Ślązok - idę na dwór! Kompromisowo możemy chodzić na podwórze xD. 


**************************************************
Tajemniczy świat LPS: Dziekuję, że obejrzałaś. Bardzo mi miło, że obejrzałaś.
Galaxis: U nas jedni mówią pole inni na dwór, ale gwarą mówimy pole. W sumie to mówię raz tak raz tak...  Ale obie formy są zgodne z językiem polskim.

***************************************************
Hejo! 
Dzisiaj rozpoczęcie roku... niestety... Nam, 5 klasom dochodzi wdż, jedni się cieszą a inni nie. Na nie wiem, xD...


Dzisiaj porozmawiamy o prawidłowym prowadzeniu bloga (podstawy, sukces kiedy indziej!) 

Także, zacznijmy!


1. Ortografia

Właściciel bloga  powinien DUŻO CZYTAĆ. Po co? By poznał ortografię. 

Poprawnie zapisane zdanie:

Bardzo lubię jeść kanapkę z rzeżuchą, gdyż ma witaminy.

Nie poprawny przykład:

Bardzo lubiem jesici kanabkem z żeżuhom, gdyrz ma witaminy.

2. Interpunkcja.

Wiele osób ma z tym problem. Jeśli jednak, dużo się czyta, nie będziesz mial z tym dużego problemu...

Poprawnie zapisane zdanie:

Dziewczęta, musicie dużo ćwiczyć. Jutro wasz wielki dzień. Wiem, że uda wam się wygrać ten konkurs!

Niepoprawne:

Dziewczęta dużo ćwiczyć jutro wasz wielki dzień wiem że uda wam się wygrać ten konkurs.

3. Gadżety

Oto lista rzeczy, które pomogą czytelnikom czytać bloga. Blog może nie musi, zawierać:
  •  menu,
  • muzykę,
  • tłumacz,
  •  ankietę,

4. Social Media

Niech blog będzie miał social media!
Face, Snap, Insta, wattpad... 



Mam nadzieję, że pomogłam...




******************************************

Chciałam podziękować za 2000 wyś. 
Na prawdę, dziękuję!

********************************************

Kira ma fejsa: Kira Black
Tak, mam nową maskotkę. 
A co z Colą?
Cola założy bloga...

A to takie Intro (wreszcie z LPS!)
 Co to za meliodia?
Willy Williams - Ego


Papatki!
 





3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ten dalmatyńczyk ma niemieć oka?
    Wszystko super :) Moim zdaniem jeszcze się przydaje fajny kursor bo ja się zawsze nimi bawię XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Z książek można wyciągnąć również ciekawe wyrażenia, np. ''(...) on warczy, ale nie ugryzie.'' ;D

    OdpowiedzUsuń