poniedziałek, 5 lutego 2018

75. Kreskówka LPS - ocena

miniCreaturesWorld
Ojej, dzięki za ten poradnik. :D
Trochę się zgadzam, bo to, że ktoś nie ma pieniędzy, nie jest najpiękniejszy, ba, jest brzydkim, biednym kujonem, to wcale nie znaczy, że jest gorszy. Każda osoba ma w sobie coś wartościowego i każdy jest inny. A może się okazać super przyjacielem. :) 

Tajemniczy świat LPS
 Mnie takie filmy trochę wkurzają xd Ja mówię na nie tylko Zafirątka xd 

Martiine Lps
Hej! Pierwszy raz jestem na twoim blogu :D Jest naprawdę super, biorę się za lekturę poprzednich postów. Oczywiście nie byłabym mną, gdybym nie zaprosiła cię do mnie (xD). Trafiasz na listę moich ulubionych blogów :D. Ja nie dawno natknąłam na film typu "ładna vs brzydka". Uważam że takie filmy bardzo dyskrykinuja, ponieważ nie mamy dużego wpływu na to z jakim wyglądem się urodzilismy, oraz w jakiej rodzinie - biednej czy bogatej. Dlatego nie popieram takich filmów :D

**************
mCW: Za poradnik nie ma za co. Cieszę się, że pomogłam.
Na prawdę nie rozumiem, jak można takie coś nagrywać. To nie ma nawet morału!

TŚLPS: Jak się je ogląda, to ma się zawał.

Martiine LPS: Uuuuu, witam, witam. Super to slyszeć :) Na blog wbiłam, hehe.


*************************

Hejo!


Dzisiaj ocenimy.... KRESKÓWKĘ LPS! Ale nie tą nową, tylko tą z 2010 roku. Co prawda, było tu na blogu, ale był ten post napisany z dupy. Link: https://susannalps.blogspot.com/2016/11/25-lps-ocena-serialu-bajka-z-czasow-g2.html#comment-form
A bym miała jakąś pomoc, korzystam z tego odcinka;



O CZYM JEST SERIAL?

Co robią zwierzaki, kiedy Blythe wychodzi? Bawią się! Zawsze mają niesamowite przygody i nigdy się nie nudzą.


Czas na ocenę!

Serial jest fajny, ma ciekawą fabułę, ma fajne piosenki... HASBRO PRZYWRÓĆ SERIAL!






2 komentarze: