czwartek, 15 lutego 2018

76. Reset...


Super ocena xD

Hipis (Egon)
uwielbiałam ten serial ;P

**************************

TŚLPS: Dziękuję xDDD

Hipis (Egon) : Ja też ;)

******************************

Hejo...

Chciałabym powiedzieć coś co... chcę zmienić. Tak. Na lepsze z resztą. A więc co...

ZMIANY.  
Tak... 

Co się stało?

  1. Dodam zdjęcia z 17 <3
1. Nazwa

Zmieniłam, heh... Pozbywam się wspomnień, ale Pastello nie miało żadnych...


Obok macie filmik, każde zdjęcie jest ze mną związane. Kilka LPS są mojej znajomej, choćby ten short...




2. Styl

Nie EMO, Kawaii, Tumblr... mój. Będzie bardziej po mojemu, chociaz już tu tak było...




3. Ja

Pisałam o stylu, ale chodzi mi tu o to jak się wyrażam. Nie przeklinam, ale czasiem... siolkli... nie chclialam...






4. Nostalgia

Stare czasy, kiedy każdy nie lubił Blythe, kiedy były bunty... kiedy nasze idolki nagrywały... Ile byśmy dali za to by Suzana Ginger, The Pudding LPS, Pepsi LPS nagrały coś... Dużo...









To było by na tyle. Szczere pa

1 komentarz: