sobota, 22 lipca 2017

58. Stara Bajka LPS! + WATTPAD

GalaxisLPS: Niestety nie mogę zaprosić Cię na MSP :( Gdy klikam 'zaproś' wyskakuje, że nie możesz mieć więcej znajomych.... #przykro :c
****************************************************
Niestety, mam limit. Ale prośbę 'zaznacza'. Kiedy gram w BlockStarPlanet, to wtedy przyjmuję. Także, limit mam gdzieś.
****************************************************
Hejo! Wczoraj robiłam porządki, i zmieniłam wystrój pokoju. (NA LEPSZE!) Może kiedyś Wam pokażę... Chciałam powiedzieć, że  ZNALAZŁAM STARĄ BAJKĘ O LPS!
KLIK!
Drugim tematem jest Wattpad.
Tak, jestem tam.
KawaiiJana
NIE PYTAJCIE DLACZEGO JANA
To tyle, wiem, że krótki. Ale na sił pisać nie będę...
 

2 komentarze:

  1. Jezusie, kiedyś gdy istniało to 'najoficjalniejsze' forum LPS, oglądałam to nałogowo! Ile ja mogłam wtedy mieć lat...? Z osiem, siedem? Nie wiem xD Fajnie tak odtworzyć to sobie po latach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet nie wiedziałam ze taka bajka istnieje O.o dobrze ze się dowiedziałam xd

    OdpowiedzUsuń