czwartek, 13 lipca 2017

55. #Ratujmy_LPS'owe_blogi - cz. 2 ( "Wyszperane" blogi )

 
Jej, wielkie dzięki, że zrobiłaś o tym posta! To dla mnie dużo znaczy.
Być może, gdy dobrze rozreklamujemy akcję, świat blogów urośnie w siłę i będzie wręcz promieniował świetnością jak kiedyś...?
Pozdrawiam :*****

 
Ja przyczyniłam się do powstania nowego B) Zachęciłam do pisania młodszą siostrę ;D
*****************************************************
Gaalaxis: nie ma za co.
Hipis: Podasz linka do bloga siostry?
****************************************************
Hejo! Dzisiaj pokaże Wam INNE blogi, które czytałam w dzieciństwie. Bloga July LPS nie pokaże, gdyż blogi czytałam w wieku 6-7 lat, i nie wiedziałam nic o niej.
Także, zacznijmy!
1
Winter on kochane lps!
Widzicie, ile osób na niego weszło?
Dzisiaj Klaudia jest dorosła.
Był on ciekawy, niesamowity...
                               
                                  2
My i nasze LPS
Czytałam go w wieku 7 lat. Sympatyczna Bella, która miała 1000 LPS (zebrała w ciągu roku) odeszła od tej pasji.
 
3
Mój świat LPS
Julia, bo tak nazywała się jego właścicielka, ostatni post napisała w marcu. Była genialna!

*****************************************
Jak zauważyliście, biorę udział w akcji Galaxis.

Ta akcja nie boli. Te blogi były genialne, właścicielki też. Odeszły. Wyrosły. Ta akcja to nie tylko puste słowa. To AKCJA, którą KAŻDY właściciel bloga MUSI UDOSTĘPNIĆ na SWOJEGO bloga. Inaczej LPS' owy świat umrze.  ,,Jej, wielkie dzięki, że zrobiłaś o tym posta! To dla mnie dużo znaczy.
Być może, gdy dobrze rozreklamujemy akcję, świat blogów urośnie w siłę i będzie wręcz promieniował świetnością jak kiedyś...? ...."
                                                       Słowa Galaxis
Widzicie? Porównam dla przykładu 2010 rok z tym.
2010 - era rozkwitu, każdy zakładał bloga.
2013 - The Pudding LPS zakłada kanał. Wbija w ciągu 7 miesięcy 2000 subów.
2014 - Bloga zakłada Julka (Mój świat LPS) i Słodka Bella (My i nasze LPS)
2016 - Wszystko się psuje. Zniknęła atmoswera, potęga naszej pasji. 16 sierpień - Zakładam bloga)
 
To tyle, pa
 

1 komentarz:

  1. Ojej... Nie wiem co powiedzieć... Dziękuję Ci bardzo za tak miłe słowa, naprawdę się wzruszyłam. Dla takich momentów właśnie chcę prowadzić bloga! I dlatego - wracam do tego! ^^

    Pozdrawiam serdecznie ♥
    ~Julie

    OdpowiedzUsuń