poniedziałek, 24 lipca 2017

59. 1500 wyś + NIESPODZIANKA!

Jezusie, kiedyś gdy istniało to 'najoficjalniejsze' forum LPS, oglądałam to nałogowo! Ile ja mogłam wtedy mieć lat...? Z osiem, siedem? Nie wiem xD Fajnie tak odtworzyć to sobie po latach ;)
------------------------------------------------------------
Miło mi to słyszeć :P
Taka mała nostalgia B) xD

------------------------------------------------------------
Hejo! Dzisiaj chciałam podziękować za 1500 wyświetleń! Dziękuję!
Ziemniakowi zabrakło słów by określić, w jakim stanie się znajduje...
Kolejna rzecz: ROBIMY HARRY' EGO POTTERA I KAMIEŃ FILOZOFICZNY!
Także, wbijajcie na kanał...
                                       Buziaki, Ziemniak

1 komentarz:

  1. Harry Potter i Kamień Filozoficzny? Zapowiada się ciekawie, zwłaszcza, że jestem zapalonym Potterhead ;D
    Gratuluję 1500 wyświetleń! Oby tak dalej^^

    OdpowiedzUsuń