poniedziałek, 25 grudnia 2017

69. Popularność ,,Opowieści Wigilijnej" na LPS Tube - czyli plagiat

Tajemniczy świat LPS
Ja z tego co wiem Suzana Ginger ma nadal wszystkie swoje LPS xd 

mCreaturesWorld
 Niestety nie było mi dane zobaczyć nigdy twórczości Suzany Ginger ani Pepsi LPS, ale oglądałam Teenagers i nawet mi się podobało.

GalaxisLPS
Ach, jak dobrze, że ktoś pamięta o starych, dobrych twórcach <3 Suzanka była moją idolką (i nadal jest)! Dziękuję Ci za ten wpis ^^ Takie osoby nie mogą pójść w zapomnienie! ;3

Suzana to iga2000 a nie inga2000 .-. nie wyrzuciła też LPS - komentowała bodajże bloga galaxis i pisała, że nadal ma wszystkie swoje figurki w gablotce.
Przy pepsi warto byłoby wspomnieć, że w tym roku powróciła, ale nagle zniknęła ponieważ rozkręciła się drama. Jakaś tam laska ponoć wysłała jej kanał jej znajomym więc odeszła.
A kanał The Pudding LPS tworzyły dwie osoby, to chyba dość istotne biorąc pod uwagę, że jedyne co wiadomo to to, że były dwie, były koleżankami i nie były równolatkami ;)
 Wyyyyyyyyyyyyyt? Kiedy Pepsi zaś odeszła?! O.o Dopiero teraz to zobaczyłam . . . To smutne T_T jej nowy serial tak dobrze się zapowiadał...
Puddi to także moja największa idolka... Przez ciebie zaś będę rozpaczać, że odeszła T_T...

*****
TŚLPS: LPS to (według mnie) pamiątka, po dzieciństwie. Nie rozumiem, skąd pomysł.
mCreaturesWordl: Osobiście - Suzankę oglądałam ostatniego dnia przed usunięciem. Pepsi - oglądałam. Nie ma nic - można powiedzieć ,,nie chciała robić nam nadziei" ...
Galaxis: To na nich wychowało się tysiące dzieci. Nie zapominajmy o nich. Dbajmy o to, co stare. Ja co roku oglądam ,,Opowieść Wigilijną" Pudi, a kiedy podróbki wersji Pudi - krytykuje i wspominam te stare czasy.
MeCatze: Dziękuje, tyle informacje - znalezienie jakikolwiek było trudne, sam post pisałam kilka dni... heh...
Karmel❤ : Serial sam mnie wciągnął... Pudi nie nagrywa... heh...

***********************


Hejo!

Tak wiem.... DŁUGO MNIE NIE BYŁO XD 
Wczoraj dostałam HP i ,,przeklęte dziecko" Pożarłam ją. W ciągu 3 godzin doszłam do 100 strony. Ale to taki szczegół. Zastanawiałam się nad odejściem - brak weny itd. ale wróciłam :) Doszło też 3 tyś. wyświetleń - za co bardzo dziękuję :) Mój ,,Fade" doprowadził mnie do kryzysu... Na razie go zawieszam, ale nie obijam się przy serialu o nas - UCZNIACH. Mam nagrane 2 odcinki, teraz tylko zmontować i przesyłać. Mam zamiar zrobić parodię ,,Shape Of You" na tematykę o dodo.

Znalezione obrazy dla zapytania dodo

I podsumowanie roku 2017 - jak na blogu tak i na YT. Ale dobra, zacznijmy!


Osoby, które ,,wychowały się" jak ja to mówie na Yt w latach 2010-2014 (czy ktoś te czasy jeszcze pamięta?) kojarzy The Pudding LPS (Pudi: Młodsza i Starsza) oraz znaną ,,Opowieść Wigilijną" w wersji LPS?  

Tu macie film 
+
+
+
+
+++++++
++++
++
+



Później ,,zainspirowała się" a raczej skopiowała Słodka Bella. Później na LPS Tube był ocean 
,,Opowieści Wigilijnych".Robiły to najczęściej 5-7 latki, które chciały być super. Jak to wyszło? 
NAJGORZEJ JAK MOGŁO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rozumiem, że np. zrobić to dobrze, profesjonalne. Ale te dzieci neo (kto pamięta to określenie?) Robią to źle...  Ostatnio paczałam na takie coś... Dostałam zawału. Interesuje się historią, epoką wiktoriańską. To dziecko narysowało mnej więcej coś takiego na oknach:
 Takie piękne kwiatuszki... W ZIMIE!!! Skąd ja to wiem, że była zima?

Doświadczenie Zuzi
- Czytałam (czytam) książkę,
-Oglądałam film i animacje

W dodatku Ebenezer (Skródżuś) był... colie... A Fred? I tu was zaskocze: longhair... 

Że co? 80 - latek (przed podróżą w byłe święta) colie' im, które są nastolatkami... 
W dodatku to dziecko mówiło słowa, które gentelman by nie powiedział, były one slangiem plebsu, ew. nie istniały! 

A TERAZ WIERSZ:

Moi mili czytelnicy,
ja wiem, skąd
to się wzieło.
Pudi Starsza no i Młodsza
chciały oryginalne być.
Lecz zepsuły to dzieciaki,
zaraz nagrać pospieszyły,
niczym Janusz po Świerzaki,
z Biedry wrzeszczy i też wrzeszczy (?)

Wniosek jest mój kolego,
nie kopiuj cudzego,
bo siódme; NIE KRADNIJ
A plagiat to kradzież.

Jak to się nie rymowało, ale miało rytm :) 

A tak na koniec 3 fajne piosenki:

1.
+
+
+
+
+++++++
++++
++
+
 


2. 

+
+
+
+
+++++++
++++
++
+


3.                                                             
 
+
+
+
+
+++++++
++++
++
+



I to tyle, ale widzimy się wkrótce...

P A P A T K I ! ! !

Zostaw komentarz, aby zmienić kontekst bloga i tematy na lepsze i ciekawsze.  W kulturalny sposób :)


+
+
+
+
+++++++
++++
++
+
  

2 komentarze:

  1. Ja tam nie mam nic do kolejnych wersji "Opowieści wigilijnej" (nawet tych dziecięcych) o ile nie jest skopiowana 1:1 z cudzego filmu. Wychodzę z założenia, że każdy od czegoś zaczynał i często wielkie osobowości LPS Tube usuwają swoje pierwsze filmiki, bo się ich wstydzą. A to powinna być przede wszystkim zabawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wiersz jak i cała notka ♥ Kocham tę opowieść wigilijną Puddi ;'') Ale przyznam szczerze , że to jedyna jaką widziałam ;p

    OdpowiedzUsuń