czwartek, 28 grudnia 2017

71. Podsumowanie roku 2017


Karmel ♥
Moim zdaniem nowe lps są zajefajne (xd)! Hasbro idzie w dobrym kierunku B)! Niektóre są nawet ładniejsze od g2, a bynajmniej słodsze *^*. Ale mam tylko jednego bo w sklepie w którym mogę znaleźć lps jestem może 3 razy w roku ;-;. I wcale nie przesadzam. Chyba.

miniCreaturesWorld
Tak, jak Karmel uważam, że niektóre nowsze LPS są nawet ładniejsze x) Np. nowy krabik jest cudowny, rybka też! Z chęcią ją kupię, jak będzie na jakiejś promocji. Chciałabym tylko, żeby wrócili do starego materiału, bo nie lubię tej gumy, z której są wykonane.
PS Nie mam się za co obrażać XD

Tajemniczy świat LPS
 To prawda :) Mam ślimaka G4/5 i on jest identyczny jak jeden stary xD

Rybka jest śliska , a nie słodka ;D Nie no , a tak poważnie to ona cała jest super . Co do tych nowych petków jak patrzę na moją półkę z lps i widzę rożne generacje to te najnowsze są najlepsze ;)

 GalaxisLPS
W sumie trafne, słuszne uwagi, jednakże ja mimo wszystko zostanę przy G2. Przepraszam. Możecie mówić, iż się uparłam, ale... no co ja zrobię? Serce nie sługa XD

*********************

Karmel♥: Jak w Wigilię poszłam z bratem do galerii na szybki shoping zakochałam się w każdym, jakiego ujrzałam... U mnie sytuacja ze sklepami jest odwrotna - ponad 70 tyś. mieszkańców więc muszą być galerie. Osobiście rzadko chodzę  do sklepów z zabawkami... heh

mCW: Tak, to prawda. U mnie w sklepie, do którego mam najbliżej G4 (te z dziurami) po 19.90 a te nowe, ładniejsze po 24.99... Takie zdzierstwo... xD

TŚLPS: Chyba widziałam go w Rossmanie... chyba...

Cytrusek: Ja jestem za biedna na półkę, ja mam LPS na parapecie... Nie no żart, nie mam miejsca w pokoju. Ale masz racje, masz...

GalaxisLPS: Wiem, nie musisz przepraszać. Nie uparłaś się, każdy ma  swój gust. Każdy ma prawo być sobą, wyrażać swoje poglądy itd.

**************************************

Hejo!

Z tej strony Kawaii, Suzka, Ziemniak i Zuzia we własnej osobie. Dzisiaj znowu mam gości - tym razem kuzynów... Jestem za stara dla 6- latki. Co do Francuzki okazała się bardzo sympatyczna, mamy podobne gusta. Jest inteligentna, zna polski, francuski, niemiecki i angielski. Czytała w ,,Pustyni i w Puszczy" czego ja bym w życiu nie zrobiłam. No i jest Potter head i czyta ZSM jak ja.

Dziś przychodzę z podsumowaniem roku dla ,,Mopsikowe LPS" , tak że zacznijmy!

 Statystyki:
  1.  Liczba postów : 39 (plus ten co daje 40)
  2. Odbiorcy: Polska (169) i USA (9)
  3. Obserwatorzy: 7
  4. Blog wyświetlono dzisiaj (12.00) 28 razy,
  5. Blog wyświetlono wczoraj 78 razy,
  6. Blog wyświetlono w ostatnim miesiącu 344 razy,
  7. Łączna liczna wyświetleń to 3300.

Spokojnie, Mopsikowe LPS nie kończę, tylko chciałam zapisać ten post. xD a i jeszcze muszę nagrać teledysk LPS, także pa!

4 komentarze:

  1. Lubię takie podsumowania. I życzę wszystkiego dwa razy wiecej w następnym roku! :D
    A co do cen nowych LPSów, to w Leclercu bywają nawet po 29.90 za pojedyncze figurki. xddd

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje takich dobrych statystyk! :) Podziwiam Cię za to że prawie w każdym poście odpowiadasz na komentarze xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję statystyk !!! ♥ Powiem szczerze . Jak zobaczyłam tytuł myślałam , że kończysz z blogiem ;p Na szczęście nie :) Tak w sumie LPS na parapecie to fajny pomysł ... Półka się kończy , a na parapecie są tylko kwiaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! ^^
    Życzę Ci oraz wszystkim innym LPS'kowym blogerom, aby rok 2018 było owocny w notki i nowe Petki <3
    Szczęśliwego nowego roku! ^^

    OdpowiedzUsuń