niedziela, 31 grudnia 2017

72. Postanowienia Noworoczne i... Shorthair? + Życzenia

miniCreaturesWorld
Lubię takie podsumowania. I życzę wszystkiego dwa razy wiecej w następnym roku! :D
A co do cen nowych LPSów, to w Leclercu bywają nawet po 29.90 za pojedyncze figurki. xddd

 Tajemniczy świat LPS
Gratuluje takich dobrych statystyk! :) Podziwiam Cię za to że prawie w każdym poście odpowiadasz na komentarze xD

Cytrusek
 Gratuluję statystyk !!! ♥ Powiem szczerze . Jak zobaczyłam tytuł myślałam , że kończysz z blogiem ;p Na szczęście nie :) Tak w sumie LPS na parapecie to fajny pomysł ... Półka się kończy , a na parapecie są tylko kwiaty ;) 

GalaxisLPS 
 Gratulacje! ^^
Życzę Ci oraz wszystkim innym LPS'kowym blogerom, aby rok 2018 było owocny w notki i nowe Petki <3
Szczęśliwego nowego roku! ^^

***********
mCW:  Dziękuję Ci bardzo :) W sierpniu będą 2- gie urodziny bloga.  Ja nie mam Leclercu, więc nie wiem... Ale zdzierstwo w Leclercu xDDDDDDD....

TŚLPS: Bardzo lubię odpowiadać na pytania innych osób.

Cytrusek:  Na parapecie mam miasteczko, a LPS na półkach... Mam mały pokój, więc musiałabym schować lalki i niektóre książki... Wyrosłam...

Galaxis: I ja też przyłączam się do tych życzeń :)

****************************************

Hejo! Witam Was jeszcze w 2017 roku.

Dzisiaj idę na Sylwestra do kuzynów, i będę chyba siedzieć z 9- latkami. Mogę jeszcze z przedszkolakami, ale... NIE.

A jednak nie jadę... To takie smutne :(

A więc zacznijmy post, czyli właściwą część:

Osobiście nie chcę mieć postanowień - chcę coś - robię. Ale tu zrobię wyjątek... Dobra więc o to taka lista:
  1.  Więcej pisać na blogu,
  2. oraz nagrywać,
  3.  Zdobyć marzenia,
  4. NIE PODDAWAĆ SIĘ,
To ostatnie jest chyba najważniejsze :) No i tylko tyle :)

************************************************************

Po Nowy Roku mam zamiar kupić tego o to kotka:LINCZEQ Z KOTKĄ
Wie, ktoś, czy to oryginał? Plizz :)

A teraz życzenia!!!


Z okazji zbliżającego się roku 2018 życzę moim czytelnikom zdrowia, radości, pieniędzy na nowe LPS oraz spełnienia marzeń. Niech Nowy Rok będzie jeszcze lepszy od 2017!!!

~Kawaii LPS 2017

4 komentarze:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku !! A tak przy okazji ten kotek jest śliczny 0.0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nie ma edycji komentarzy ;-; Śliczny wygląd bloga ;)

      Usuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku! :D Kotka jest niestety podróbką.

    OdpowiedzUsuń
  3. I nawzajem :D Na moje oko to podróbka (sama mam jej podróbkę ,ale ciiii ;)) i inne aukcje są chyba też z podróbkami :\

    OdpowiedzUsuń