piątek, 26 lutego 2021

91. Statystyki i plany na przyszłość dot. bloga

 Cześć,

Trochę późno jak na tego typu post, no ale trudno. Musiałam podjąć decyzję, czy kontynuować bloga i jeszcze kilka innych rzeczy... Pewnie już gdzieś wspominałam, że w tym roku będę pisać egzamin, dlatego też może być postów w okolicach maja mniej. W sumie to od zawsze miałam problemy z tym, żeby pisać systematycznie, a przy okazji objętościowo, więc postanowiłam, że po prostu będą krótsze. Chciałabym też bardziej przyłożyć się do nauki, mam mniej więcej swoje plany na przyszłość, chyba wiem, do jakiej szkoły pójdę, na jaki profil i kim będę z zawodu. Ogólnie mam zaplanowane całe życie, siedziało się w nocy i wymyślało fanfiki ze sobą, mmmmmm.  Czy mam jakieś konkretniejsze plany na bloga? Jeszcze jak. Głównym "motywem" w tym roku na blogu będzie moja kolekcja. Będzie dużo postów o figurkach, ogólnie trochę o mojej historii z lps - spodziewajcie się tego w okolicach urodzin bloga. 

Często myślałam o skończeniu z tym blogiem - tzn. przeniosłabym się gdzieś indziej. Trochę wstydzę się starych postów, przez co nie pokazałam linku znajomym, w sumie to o wysłałam go 2 osobom XD No ale trochę głupio mówić o tym, blogu, bo pewnie myślą, że to zmyśliłam :P

To teraz przejdźmy do statystyk.

Mój blog zebrał zaskakująco dużo wyświetleń Mniej więcej tyle miałam w 2018, czyli w czasie jego świetności więc jest się czym chwalić. No i jest też sporo komentarzy, za które wam dziękuję ♥️




Posty, które najchętniej czytaliście to:

(plz nie wchodźcie w posty sprzed 4 lat, ja nawet objętościowo nie umiałam pisać) 

Szczerze? Jestem całkiem zadowolona z wyświetleń. Szczególnie, że dopiero wracam, więc ponowne wybicie się będzie dosyć trudne. 

 To chyba tyle w tym poście. 
Niedługo spodziewajcie się remake'u posta sprzed kilku lat. 


A tu macie Biszkopta, Lily i Gustawa, zdjęcie chyba z 2k17. Nie wiem, co ma Lily do tej dwójki, bo niezbyt się przepadają za sobą. rzycie.

Do napisania <3

3 komentarze:

  1. Superkowo, czekam na kolejne notki :3

    OdpowiedzUsuń
  2. MATKO JEDYNA BOSKA ŚWIĘTA! Jak dawno mnie tu nie było (puddiLPS) w związku z tym, że nagrywam moją nową serię na mój kanał, gdzie śmieje się z moich starych wpisów na blogu. Zapraszam: xAleksandra link - https://youtube.com/channel/UCGLoGtj7EhwlBMfkxYPGt8A

    OdpowiedzUsuń