środa, 17 listopada 2021

92. Bez tytułu

Hejo!
Postanowiłam wrócić do pisania na bloga, bo zbyt często miałam losowe mysli pełne pomysłów na nowe posty, a stało się to wręcz denerwujące więc to chyba znak, żeby je zrealizować. No a w lutym wymyśliłam koncept na serial, i jest on po prostu za dobry, żeby się zmarnował. Będę musiała jeszcze zamówić conajmniej jedną figurkę, która będzie jednym z głównych bohaterów. Na razie nie chcę za dużo zdradzać—bo może się jeszcze nie udać z tym serialem. Próbowałam trochę sobie poprzypominać montowanie, czego skutkiem było powstanie sklejki losowych zdjęć i fragmentów moich starych filmów, które były na yt, całość okraszona losowymi napisami albo z filmów, albo z szkolnych prezentacji. W tle leci hymn ZSRR, bo czemu nie.
Co u mnie słychać? Dostałam się do szkoły jakiej chciałam oraz rozszerzeniu biol-chem-mat XD Jestem mniejszym piwniczakiem niż wcześniej, MAM ZNAJOMYCH! Co prawda, również oni jak ci z podstawówki uważają, że jestem trochę dziwna ale czuję, że to im się podoba (?)
Interesuje się ktoś typami osobowości? 
Jestem ENTP 7w8.

Teraz w trakcie pisania zdaję sobie sprawę, że naprawdę potrzebowałam dzielenia się moimi przemyśleniami poprzez bloga i żałuję, że przez myśli o tym co pomyślą inni przestałam robić to co kocham.

Mam dużo sprawdzianów w tym tygodniu, ale może coś uda mi się jeszcze napisać, w każdym bądź razie
Do napisania!

5 komentarzy:

  1. AAAAA nowa notka u mopsikowe! no proszę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!
    Nie mam pojęcia czy my już miałyśmy ze sobą styczność czy nie, w każdym razie pod poprzednim postem chyba ci coś pisałam. A jeśli nie, to witaj, jestem Gabrusia.
    A więc jestem niezwykle uradowana, że wreszcie coś napisałaś bo obserwuję twego bloga od dosyć dawna i w tym czasie wyszedł tylko jeden post - ten poprzedni ze statystyką itp.- z nudów co jakiś czas wchodziłam na twojego bloga, że by sprawdzić CZY NA PEWNO NIC NOWEGO iiii.... JESTEŚŚŚŚŚŚŚŚ!!!!!!
    Cieszę się z tego niezmiernie i czekam na więcej pościków jak najbardziej. Nawet tych najabrdziej nieprzemyślanych (zwłaszcza tych).
    Co do serialu to bardzo chętnie go zobaczę. Ja ostatnio (PO ROKU PRZYGOTOWYWAŃ) wrzuciłam na swój kanał pierwszy odc.

    No i gratulacje że się dostałaś do szkoły!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. awww <33 nawet nie wiem co powiedziec xD jejuuu dziękuje hah

      Usuń
  3. raz, to powodzenia na biol-chem-mat. dwa, cieszę się że znalazłam kolejny blog o lps na który będę mogła zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na następne notki. <3 I tak, całkiem niedawno siedziałam mocno w tych osobowościach. Też jestem entp, ale nie znam mojego enneagramu.

    OdpowiedzUsuń