środa, 17 sierpnia 2016

3. Urodziny!

Hejo!
Tak na serio, to pozdrowienia  dla Lauraxi!
Pozdrowienia ślę też  dla Patrycji S. i mojej BFF z klasy B)
Ta notka będzie o urodzinach... Kogo?
Violi! Za trzy dni urodziny ma Suzy! To będzie taki, jakby tu rzec, komiks.... ◕ ◡ ◕
(Nie pasuje określenie, wiem!) Dobra, to zaczynajmy!
                                           Mama: - Viola, zdmuchnij świeczki!
                                           Viola: - Tak, mamo!
                                            (Wszyscy śpiewają Sto Lat) 
                                          (mama kroi tort, a potem wszyscy go zajadają!)
                                          Suzy: - To dla mnie?   
                                          Viola: - Tak, przecież pisze!
Co to może być? Książka?
                                                                                   Suzy: - Dziękuję, lubie czytać Harrego Pottera!
                                           
                                                ◕ ◡ ◕

                                          Suzy: - jutro nie przeszkadzajcie mi, będę czytać!
                                          Rodzice: - Cieszymy się!
                                          Zoe: - Podobają mi się te urodzinki!
                                          Matima: - A myślisz, że mi nie?
                                          Masełko: - ◕ ◡ ◕
                                          A teraz w szyscy są na zdjęciu!

Spróbuję napisać notkę, jeszcze dziś, mam nadzieję, że notka się podobała! ◕ ◡ ◕

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz