czwartek, 18 sierpnia 2016

4. O spanielkach :D

Hejo! Dziś był miły słoneczny dzień. Postanowiłam napisać notkę, którą już planowałam w górach. A więc nie będę przedłużać, i zaczynajmy!  Dzisiaj postanowiłam napisać o spanielach.... O tuż....
*******************************************************************************
Spaniele - unikalne LPS, trudne do zdobycia. Ceny na Allegro są kosmiczne, codziennie są droższe.  Ebay i OLX też mają coraz droższe ceny. Modę na te LPS wymyśliła Endi101. Są ludzie, którzy ,,lovciają" spaniele, i ci którzy je ,,nienawidzą"... Ja, osobiście marzyłam o nich i udało się :) - mam jednego! Jest nim Viola... ;) **************************************************** Tak sobie teraz myślę, czy ktoś to czyta.... :( Ale i tak mi miło, że pisze to dla kilku osób.... B) Zastanawiam się, nad zrobieniem Wodnego Parku Dla LPS. I kilku zmian na bloga! Taka niespodzianka! Napiszę jeszcze jedną notkę, ale to później....  To papatki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz